Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται στη διεύθυνση του φυσικού μας καταστήματος Craftswork, Νεοφύτου 7, Χαλκίδα, ΤΚ 34100.
Αλλαγές γίνονται δεκτές μόνο εντός 14 εργάσιμων ημερών
Για να γίνει δεκτή μια αλλαγή, το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και όπως ακριβώς το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του. Επιπροσθέτως, δεν θα πρέπει να έχει επεξεργαστεί με κανένα τρόπο πχ πλύσιμο, μεταποίηση, φθορά, λεκέδες κλπ. Τέλος, θα πρέπει να συνοδεύεται με την απόδειξη αγοράς του.
Εφόσον γίνει δεκτή η επιστροφή/ αλλαγή, ο πελάτης μπορεί να αγοράσει κάποιο άλλο προϊόν από το e-shop μας ή να του πιστωθεί το ποσό του προϊόντος που επέστρεψε στο account του και να το χρησιμοποιήσει σε μια μελλοντική αγορά. Στην περίπτωση που η νέα αγορά υπερβαίνει το ποσό του προϊόντος που επιστράφηκε, τότε ο πελάτης χρεώνεται την σχετική διαφορά.
Τα εκπτωτικά προϊόντα αλλάζονται μόνο με εκπτωτικά προϊόντα.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη.
Η χρέωση επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνει τον πελάτη.
Για την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας τηλεφωνικά στον αριθμό 2221085573 από Δευτέρα – Σάββατο κατά τις ώρες λειτουργίας του φυσικού μας καταστήματός ή με ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@craftswork.gr και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.
Η επιστροφή των προϊόντων που θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη.
Μπορείτε να επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν με τους ακόλουθους δύο τρόπους : 1). Είτε εσείς οι ίδιοι στο φυσικό μας κατάστημα 2). Είτε να το παραδώσετε στην εταιρία courier που θα στείλουμε εμείς στο σπίτι σας. Μαζί με το προϊόν πρέπει να επιστρέψετε και την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοση του προϊόντος.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη.